שאלות ותשובות

מערך המשלוחים שלנו פעיל בימים א’-ה’, בין השעות 13:00-18:00 בהתאם לאזור החלוקה (כאן תוכלו לראות לאן אנחנו מגיעים ומתי). את המשלוחים תקבלו ביום ההזמנה הקרוב ביותר לביתכם, הכי איכותיים שיש.

הזמנת דג טרי? כדי לשמור על טריותו של הדג, מומלץ לשמור אותו באריזתו המקורית ולצרוך עד יומיים מההגעה אליכם.
הזמנת דג קפוא? ניתן לשמור את הדגים בהקפאה למשך 12 חודשים.

בוודאי, אתם מוזמנים תמיד! או לפחות כשאנחנו נמצאים בחנות ?
החנות שלנו פתוחה לרשותכם בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-18:00 ובימי שישי 7:30-14:00.

לאחר ביצוע ההזמנה, כל דג נארז בקפידה ונוסע אליכם ברכב קירור מכויל המאושר על ידי מכון התקנים ומשרד הבריאות. כך אתם מקבלים את הדג הכי טרי, טעים ובריא שיש, ממש כפי שנשלח מאיתנו.

מהמקומות הכי איכותיים שיש, בארץ ובעולם. דגי הכנרת גדלים ממש לידנו (אם הייתה לנו משקפת, היינו יכולים לראות את הדייג משליך חכה…) ואת יתר הדגים אנחנו בוחרים בקפידה מהמגדלים המובחרים, הכי פרימיום שיש.

אנחנו תמיד כאן בשבילכם בשעות הפעילות, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו ונשמח לבצע עבורכם הזמנה טלפונית: 04-6717103 / שלוחה 3 (חנות)

תלוי לאיפה מזמינים 

לרמת הגולן עד השעה 10:00  בבוקר באותו יום חלוקה